Especialitat:
Dietètica i nutrició
Sóc Judith Manso, Dietista-nutricionista graduada per la Universitat de Barcelona l’any 2017.
Em vaig especialitzar en nutrició clínica i salut pública cursant el postgrau l’any 2020. Durant la meva trajectòria professional segueixo ampliant els meus coneixements amb diferents formacions i estudis, com ara el curs en nutrigenètica i nutrigenòmica, tendències actuals en alimentació i esport, i salut de la microbiota, probiòtics i prebiòtics.
Entre la meva experiència vull destacar que he tractat amb persones de diferents perfils com intoleràncies alimentàries, pèrdua de pes, menopausa, problemes digestius, alimentació vegetariana, etc, sempre sabent que cal adquirir uns bons hàbits i aconseguir el benestar de l’organisme segons les necessitats personals que cadascú presenta.
Notícies i consells
Coneix el que han publicat els nostres especialistes en el Bloc

L’augment de les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries
Les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries van en augment. Segons la FSA l’increment més accentuat està en nens i joves.

Dietes exprés. Són realment efectives?
Arriba l’estiu i creix l’oferta de dietes exprés o dietes “miracle”, on ens asseguren una baixada de pes ràpida i generosa. Però, realment són efectives aquestes dietes? Com podem perdre uns “quilets” abans de vacances? Quina dieta pot ser la més efectiva?
Contacta’ns
Truca'ns
Correu electronic
La nostra direcció
Plaça del Progrés, 24 08224 Terrassa – (Barcelona)