Estudi del dolor crònic

Malalties cerebrals, medul·lars i nervioses.

Servei multidisciplinari eficaç per al tractament de patologies doloroses de difícil resolució, emprant les teràpies més habituals. Compleix amb els requisits funcionals, estructurals i organitzatius que garanteixen condicions de seguretat, qualitat i eficiència adequades per atendre al pacient amb dolor crònic que requereixi assistència especialitzada.
El principal objectiu de la Unitat és millorar la qualitat de vida de les persones amb dolor crònic i que recuperin el seu benestar físic, social i emocional. Per a això, disposa d’un grup de professionals amb una àmplia experiència en el tractament del dolor, protocols actualitzats de tractament per a les diferents tècniques i procediments, i les últimes tecnologies i avenços terapèutics en aquest camp.
Dolor lumbar crònic, síndromes doloroses orofacials, dolor miofascial, dolor crònic postquirúrgic, neuràlgia postherpètica i altres, síndrome de dolor regional complex, dolor crònic postamputación i dolor articular degeneratiu.
Bloquejos nerviosos perifèrics, infiltaciones epidurals amb corticoides, infiltracions articulacions facetes, neuroestimulació elèctrica transcutània (TENS), iontoforesi, radiofreqüències d’arrels nervioses, infiltració de punts “gallet” (Punts trigger), bloquejos simpàtics regionals, neuroestimuladores implantables, sistemes d’infusió de fàrmacs implantables, infiltracions amb toxina botulínica.

Contacta’ns

Truca'ns

Correu electronic

La nostra direcció